Servicii mentenanţă şi suport

Serviciile de suport IT acoperă o zonă vastă de la partea de hardware şi reţelistică, până la aplicaţiile software şi procesele de business ale clientului. Activitatea de suport este în principal axată pe rezolvarea problemelor specifice ale unui produs sau serviciu, în timp ce mentenanţa oferă ajutor companiilor pentru rezolvarea problemelor hardware, software, de reţea şi securitate.

Tipuri de suport IT:

  1. Suport unidirecţional la distanţă;

  2. Suport de nivel 1 (sistem de tip help-desk cu preluarea şi rezolvarea cazurilor simple prin e-mail/online);

  3. Suport on-site (presupune prestarea tipurilor de servicii agreate, pe bază de abonament lunar);

  4. Suport complet pe bază de contract.

Pentru cele mai bune rezultate, vă recomandăm colaborarea pe bază de contract, întrucât este metoda cea mai satisfăcătoare din punct de vedere al raportului preţ/calitate servicii.

Câteva beneficii ale colaborării cu un furnizor specializat în acest tip de servicii:
1. Identificarea rapida a problemei
şi a soluţiei optime de către Furnizor;

2. Acces la serviciile specialiştilor fără limită de intervenţii;

3. Flexibilitatea clientului pentru a alege tipul de suport şi nivelul de servicii (SLA) potrivit cu specificul organizaţiei sale;

4. Creşterea disponibilităţii şi timpului de funcţionare a sistemelor informatice;

5. Maximizarea profitului şi minimizarea costurilor;

6. Creşte satisfacţia angajatilor şi a clienţilor.

Lasă un răspuns

© 2020 Forward Store | Design Theme by: D5 Creation | Powered by: WordPress